miercuri, 23 aprilie 2014

Time to Giveaway!!!!!

Later Edit!
Concurs Finalizat. Greu! Foarte greu mi-a fost sa aleg. Pe unele din voi va stiu si imi sunteti dragi! Totusi am vrut sa fiu cat se poate de obiectiva cu acest concurs si am ales comentariul care mi-a placut cel mai mult.
Diana Andreea esti noua posesoare de cercelusi. Te rog sa iei legatura cu mine pe pagina de fb pentru detalii.
Felicitari la fiecare in parte, va multumesc la fiecare in parte pentru distribuire, pentru comentarii :*  Data viitoare am sa fac extragere, ca asa nu mai merge :) Prea frumoase raspunsuri.
...................................................................................................................................................


 Am hotarat sa lansez un mini concurs aici pe blog. De ce pe blog si nu pe FB? Ca sa il facem mai interactiv si mai interesant :)
  Eu pun la bataie o pereche de cercei Anaty in valoare de 50 lei.
  Ce astept in schimb, este, sa imi lasati un comentariu cu raspunsul la intreabarea:

 Ce culoare vestimentara ati purta alaturi de acesti cercei si de ce? Raspunsul la intrebare sa nu fie in mod anonim ca nu va fi luat in considerare. Fara alte reguli, insaaa.....

 Va zic sincer, daca doriti sa distribuiti acest concurs nu ma supar, chiar ma voi bucura, daca doriti sa va placa pagina de facebook iar nu ma voi supara. :) Mult spor va doresc si abia astept sa citesc raspunsuriile voastre :D      

Concursul incepe azi 23.04.2014 si se termina 27.04.2014 . Raspunsul cel mai oroginal va castiga.


16 comentarii:

  1. Albastru cobalt!! si asta pentru ca am gasit un trench de un albastru cobalt electrizant iar cerceii ar fi completarea ideala a tinutei..si niste pantofi pe masura, ca doar o fata nu poate umbla desculta, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gasit rochia care merge la cercei :) De fapt, cerceii care merg la rochie, daca rochia ar fi pe mine...
    imi place combinatia asta de culori:

    http://www.aliexpress.com/item-img/Free-shipping-Hot-Sale-Fashion-Women-Bohemian-maxi-dress-Peacock-Tail-Pattern-green-Color-Halter-Summer/801838735.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Negru si bej, de exemplu pantofi negri, o bluza de matase crem si un trenci crem. Plus o esarfa cu rosu, bej si negru.

    RăspundețiȘtergere
  4. Verde crud :) sa inflorim ca tot a venit primavara
    Multumim!
    Andreea Giubelan.
    Nu vreau sa fiu anonima, dar nu stiu cum sa ma loghez :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Rochiță roșie! Simplitatea rochiței, decolteul ușor în V, liniile simple și rafinata eleganță a cerceilor vor face echipă bună. De cele mai multe ori accesoriile sunt cele care dau ”tonul” ținutei, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu maro-dark chocolate (acela care e închis şi tinde putin spre roşcat). Pentru ca ador maroul, culoare care doar pare ternă, dar de fapt poate fi scos dintr-ale lui cu portocaliu, galben, verde, turcoaz, crem etc. E versatil şi îmi place. Cioco neagră + cerceii = contrast, dar totuşi cuminţenie şi bun gust, lasându-i pe ei sa fie vedeta. Iată rochia simplă, clasică: http://1.bp.blogspot.com/-tnPpnmtJduQ/T0jyOn6PyfI/AAAAAAAACaI/7RCu4perp6A/s1600/Simple-Brown-brithday-dress-design-16.jpg. Sandalele ar fi aurii şi fine, fiindcă şi cerceii au auriu discret. Aş păşi cu încredere pe covorul de orice culoare, fiindcă m-aş simţi bine. Bine îmbrăcată vreau să zic :).

    RăspundețiȘtergere
  7. La prima vedere, as spune ca sunt niste cercei eleganti ce merg la o rochie de seara neagra, mulata si lunga, din catifea. Dar nu ar fi pacat sa limitam ocaziile in care acesti cercei pot fi purtati? Eu i-as lua si intr-o zi insorita, la o rochita vaporoasa si boema, multicolora, in nuantele pamantului, cu accente vizibile de caramiziu dar si cu pete subtile de o culoare aproape complementara: verde. Si pentru a completa tabloul, ultima propunere ar fi la o salopeta anii' 70, foarte larga de la brau in jos, intr-un verde smarald!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pfffffff.....acesti cercelusi ar veni minunat cu aceasta rochita..... http://www.aliexpress.com/item-img/2013-new-arrival-fashion-spring-summer-Halter-Neck-design-elegant-chiffon-Dresses-sexy-evening-Pleated-dress/895259721.html nu credeti...:P

    RăspundețiȘtergere
  9. As purta aceasta rochie lunga de vara vaporoasa usor bufanta in culori vii

    http://fashiondres.allshops.ro/produs/569865/Rochii+lungi+vara+ocazie.html

    pentru ca 1 dupa parerea mea se potriveste foarte bine cu cercei si 2 pentru ca imi place mie culoarea rosie spre roz.

    RăspundețiȘtergere
  10. In primul rand multumim pt concurs :)

    Si sa trecem la treaba, nu`i asha? Acesti cercei sunt minunati <3 si eu cred ca sunt un accesoriu care pot fi combinati la tinute elegante si casual :) eu as asorta astfel:

    la o rochie ca aceasta:http://starshiners.ro/rochii/rochie-sherri-hill-9817-cream sau http://starshiners.ro/rochii/rochie-sherri-hill-luxurious-black
    sau la tinuta aceasta: http://hottie.ro/2013-10-16/tinuta-zilei-16-octombrie-2013

    Iar la sandalute pt rochii aleg culoarea nude :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu i-aș „ asorta " acestei rochițe http://www.dresslily.com/slimming-sleeveless-solid-color-dress-product545562.html . De ce? Deoarece roșul cerceilor este o pată de culoare , care împreună cu un ruj roșu și niște unghii roșii ar veni excelent.
    Cred că pot fi combinați și cu alte rochițe , dar mai de seară . După părerea mea, negrul cerceilor dă un aspect de eleganță,senzualitate și feminitate.

    RăspundețiȘtergere
  12. O rochiță cu lalele roșii, pe fond negru, o geantă aurie și pantofi negri.

    RăspundețiȘtergere
  13. Doar privind acesti minunati cercei, prima imagine proiectata este a unei rochite albe, imaculate, inocente. As miza pe contrastul dintre culorile bijuteriei si non culoarea rochiei, intre simplitatea obiectului vestimentar si complexitatea bijuteriei. Un melanj interesant si jucaus...

    RăspundețiȘtergere
  14. o rochie rosie si pantofi cu toc negrii

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...